Domov 9 Usposabljanje 9 Digitalizacija: Spremembe v poslovnem in tehnološkem okolju

Digitalizacija: Spremembe v poslovnem in tehnološkem okolju

Digitalna akademija DA! pomaga podjetjem hitreje oceniti lastno digitalno zrelost, razumeti logiko v ozadju digitalnih procesov in oblikovati konkretne korake na poti do digitalne transformacije oziroma učinkovite načrte za prehod na nove načine delovanja.

Vsebina

Uvodna delavnica: OSNOVNI POJMI, TEHNOLOGIJE IN TRENDI V DIGITALNI TRANSFORMACIJI

Delavnica, kjer so v obliki direktorskih povzetkov predstavljene naslednje teme:

  • Dinamika razvoja in potenciali digitalizacije
  • Smer razvoja kadrov
  • Pregled ključnih informacijsko komunikacijskih tehnologij
  • Poslovni in strateški vidik digitalne transformacije
  • Osnovni koraki strategije digitalne transformacije
  • Komunikacija v času digitalnega poslovanja

Vsebino se lahko po naročilu modularno dopolni z delavnicami, ki podrobneje osvetlijo vpliv digitalne transformacije na ključne poslovne funkcije :

  • Delavnica 1 : Povezani poslovni sistemi
  • Delavnica 2 : Razvoj produktov in storitev v digitalnem okolju
  • Delavnica 3 : Pametna proizvodnja 4. industrijske revolucije (ali Pametna proizvodnja 4.0)
  • Delavnica 4 : Potencial, zbiranje in analitika velikih podatkov (big data)
  • Delavnica 5 : Digitalni marketing in prodaja
  • Delavnica 6 : Digitalna komunikacija
  • Delavnica 7 : Razvoj kadrovskih kompetenc za digitalno transformacijo
  • Delavnica 8 : Umetna inteligenca

 

Možnost individualnega dela s podjetjem: STRATEGIJA PODJETJA ZA DIGITALNO TRANSFORMACIJO

Trifazni proces priprave digitalne strategije podjetja, ki vključuje:

  1. Faza – Ocena digitalne zrelosti podjetja in predlogi za ukrepanje
  2. Faza – Izdelava digitalne strategije podjetja
  3. Faza – Organizacija projekta uvedbe digitalne strategije
Za dogovor glede načina, konkretne vsebine, termina in cene nas kontaktirajte na training@ltfe.org.

Cilji usposabljanja

  • razumeti, kaj se dogaja v poslovnem in tehnološkem okolju ter kje smo in kako naprej,
  • podrobneje osvetliti vpliv digitalne transformacije na ključne poslovne funkcije.

Ciljna skupina

  • direktorji in vodje podjetij,
  • zaposleni na področju produktnega vodenja,
  • zaposleni na področju projektnega vodenja,
  • zaposleni na področju raziskav in razvoja,
  • zaposleni na področju marketinga,
  • zaposleni na področju skrbi za uporabnike,
  • zaposleni na področju prodaje,
  • netehniki in podporne službe.