Domov 9 Usposabljanje 9 Načrtovanje in vrednotenje uporabniške izkušnje

Načrtovanje in vrednotenje uporabniške izkušnje

Na predavanju se s praktičnimi primeri predstavi pomen dobre uporabniške izkušnje storitev in produktov, ključne postopke načrtovanja in metodologijo vrednotenja uporabniške izkušnje ter trende in standarde na tem področju.

Vsebina

  • uporabniški vmesniki – zgodovina, razvoj ter vrste različnih vmesnikov
  • pravila in postopki načrtovanja uporabniških vmesnikov
  • sodobni trendi pri načrtovanju uporabniških vmesnikov in storitev
  • glavne komponente uporabniške izkušnje
  • analiza (uporabnikov, potreb, konkurence, trga…)
  • informacijska arhitektura in koncept uporabniškega vmesnika
  • prototipiranje (vrste, pristopi, pomen)
  • načrtovanje interakcij in interaktivnost
  • dizajn (zasnova izgleda, oblikovni sistem, celostna grafična podoba, variacije za zagotavljanje dopstopnosti, praktični primeri, trendi)
  • zagotavljanje dostopnosti za osebe z različnimi omejitvami (izzivi in rešitve)
  • metode evalviranje uporabniških vmesnikov
  • postopki vrednotenja ter analiza in interpretacija rezultatov
Oseba si dela zapiske v zvezek.

Cilji usposabljanja

  • razumevanje osnovnih konceptov uporabniškega oblikovanja in izkušenj ter njihov pomen pri ustvarjanju uspešnih izdelkov ali storitev
  • poznavanje ključnih pristopov za načrtovanje intuitivnih in uporabnikom prijaznih vmesnikov v skladu s standardi in sodobnimi trendi
  • razumevanje uporabnikovih potreb, želja in izzivov
  • razumevanje pomembnosti uporabniških testiranj in pridobivanja povratnih informacij za izboljšanje izdelkov ali storitev
  • razumevanje pomena informacijskih arhitektur in navigacijskih vzorcev za izboljšanje uporabniške izkušnje
  • poznavanje osnov za analizo podatkov in interpretacijo rezultatov vrednotenja uporabniške izkušnje

Ciljna skupina

  • načrtovalci uporabniških vmesnikov in storitev
  • oblikovalci spletnih strani
  • načrtovalci spletnih in mobilnih aplikacij
  • svetovalci uporabnikom
  • programerji, ki se ukvarjajo s postavitvami uporabniških vmesnikov
  • vsi, ki si želijo izboljšati interakcijo s svojimi uporabniki in doseči boljše rezultate na področju uporabniške izkušnje
2024-04-11 08:30:00
2024-11-15 08:56:00