Spoznali boste in praktično (v primeru izvajanja v živo) preizkusili najsodobnejše naprave in aplikacije obogatene in navidezne resničnosti. Poudarek je na izkušnji pri uporabi, prav tako so predstavljeni tehnični vidiki delovanja teh naprav.
Vsebina
- kaj je navidezna resničnost (VR), izboljšana (obogatena) resničnost (AR) in mešana resničnost (MR)?,
- tehnologije, naprave, princip delovanje, aplikacije in storitve v VR, AR in MR sistemih,
- potrebna oprema in izzivi,
- praktičen prikaz in uporaba (Oculus Rift CV1, MS Hololens, Samsung Gear VR, Google CardBoard, interaktivni tisk …),
- razvoj v VR/AR/MR sistemih na primeru lastnih LMMFE projektov (obogateni nogomet, virtualna osvetlitev prostora, VR rehabilitacija, interaktivni peskovnik),
- vmesniki za virtualno in obogateno resničnost (VR/AR),
- uporabniška izkušnja v navidezni in obogateni resničnosti,
- trendi in standardi.
Cilji usposabljanja
- spoznati vmesnike za naravno interakcijo in upravljanje,
- (z gestami, glasom, možgani, s pogledom, branje in interpretacija ukazov neposredno z mišičnih signalov, napredne metode interakcije),
- spoznati naprave in tehnologije za zagotavljanje VR/AR/MR,
- poznati prednosti (in slabosti) vmesnikov virtualne in obogatene resničnosti,
- poznati pomen dobre uporabniške izkušnje v VR/AR,
- praktično preizkusiti naprave in storitve VR/AR/MR,
- poznati aktualne trende in standarde.
Ciljna skupina
- zaposleni na področju konvergenčnih storitev,
- razvijalci programske opreme,
- zaposleni na področju produktnega vodenja,
- zaposleni na področju WEB,
- zaposleni na področju multimedije in TV,
- razvoj produktov.