Usposabljanje je namenjeno spoznavanju metode Design Thinking kot učinkovitega pristopa za reševanje kompleksnih izzivov. Udeleženci bodo skozi konkretne primere in praktična orodja spoznali, kako z oblikovalskim razmišljanjem izboljšati sodelovanje v timu, ustvarjati inovativne rešitve ter sprejemati bolj uporabniško usmerjene odločitve.
Vsebina
Uvod v Design Thinking
Kaj je Design Thinking in zakaj je uporaben v podjetjih in ostalih organizacijah
Primeri iz prakse
5 faz Design Thinking procesa
Empatija – razumevanje potreb uporabnikov
Definiranje izziva – oblikovanje problema
Ideacija – ustvarjanje idej z metodami za generiranje rešitev
Prototipiranje – oblikovanje preprostih rešitev
Testiranje – zbiranje povratnih informacij
Praktična orodja in metode
Empathy Map
User Journey
How Might We vprašanja
Brainstorming canvas
MVP (minimalno sprejemljiva rešitev)
Feedback grid
Mini izziv (praktična delavnica)
Udeleženci delajo v skupinah in rešujejo konkreten izziv iz delovnega okolja po Design Thinking korakih
Cilji usposabljanja
- Razumeti temeljna načela in faze metode Design Thinking
- Pridobiti praktična orodja za analizo, ustvarjanje in testiranje idej
- Razviti veščine za vključevanje uporabniške perspektive v produktno in poslovno odločanje
- Spodbuditi inovativnost in sodelovanje znotraj ekip
- Pripraviti udeležence na samostojno uporabo pristopa pri vsakodnevnih izzivih
Ciljna skupina
- Vodje oddelkov, timski vodje, produktni menedžerji
- Strokovni sodelavci, ki vodijo projekte ali sodelujejo pri razvoju rešitev
- Srednji menedžment v podjetjih, javni upravi, storitvenih dejavnostih